پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215674
مشکلات ۴۵۰ واحد صنعتي در چهارمحال و بختياري برطرف مي‌شود
تاریخ انتشار : 1395/05/07 11:33:11
نمایش : 1027
نماينده مردم شهرکرد، بِن و سامان در مجلس شوراي اسلامي گفت: با مشارکت بانک‌هاي عامل مشکلات ۴۵۰ واحد صنعتي استان رفع مي‌شود.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از خبرگزاري تسنيم از شهرکرد، اردشير نوريان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: يکي از اصلي‌ترين مشکلات کشور بيکاري است در همين راستا تمام امکانات کشور براي بازگشايي گره رکود، رونق توليد و ايجاد اشتغال پايدار براي جوانان به کار گرفته شده است.

وي افزود: کاهش حجم سرمايه‌گذاري در کشور، عدم ورود سرمايه‌گذار خارجي به کشور براساس مسائل بين‌المللي، تحريم‌هاي طولاني مدت و فضاي روابط حاکم بر کشور با دنياي خارج را يکي از دلايل رکود کشور است.

نماينده مردم شهرکرد، بِن و سامان در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه هماهنگي ميان ظرفيت‌هاي داخل کشور براي رونق توليد وجود ندارد، بيان کرد: عدم هماهنگي ميان ظرفيت‌هاي استان سبب ايجاد رکود شده که نتيجه آن بيکاري جوانان است.

نوريان دولت برنامه‌هايي براي فعال کردن واحدهاي توليدي در کشور دارد، خاطرنشان کرد: در راستاي برنامه‌هاي اقتصاد مقاومتي دولت براي فعال کردند واحدهاي تعطيل و نيمه‌ تعطيل برنامه‌هايي را در نظر گرفته است.

وي با اشاره به رفع مشکلات واحدهاي صنعتي استان گفت: در راستاي اهداف سازمان صنعت، معدن و تجارت مشکلات 450 واحد صنعتي استان رفع مي‌شود.

نماينده مردم شهرکرد، بِن و سامان در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به جلسات متعدد مسئولان استان با آقاي نعمت‌زاده، وزير صنعت، معدن و تجارت تصريح کرد: در اين جلسات مقرر گرديد تعداد واحدهاي صنعتي استان که متوقف شده‌اند تا پايان سال جاري به چرخه حيات بازگردند و توليد خود را آغاز کنند.

نوريان ادامه داد: اميدواريم با حمايت بانک‌هاي عامل واحدهاي صنعتي دوباره فعال شوند تا استان از اين عقب‌ماندگي خارج شود، خروج از رکود و عقب ماندگي در استان نيازمند يک کار جهادي هستيم.

وي با بيان اينکه 36 هزار جوان بيکار در استان وجود دارد، افزود: تعداد بيکاران در سطح کشور 5 ميليون نفر و در استان 36 هزار نفر هستند که اکثر آن‌ها از قشر جوان و تحصيل کرده‌اند.

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html